У закладіі створено всі умови для обов‘язкового здобуття початкової, базової та повної загальної середньої освіти: 25 навчальні кабінети, в тому числі: класні кімнати (4), спальна кімнати (1), кабінет музики(1), кабінет трудового навчання (1), один спортивний зал , стадіон, актовий зал , 1 комп‘ютерний клас ,  їдальня, приміщення харчоблоку, бібліотека, адміністративні, допоміжні приміщення – вестибюль, рекреації, тощо. Усі навчальні приміщення мають природне освітлення, світло падає на робочі місця зліва. Штучне освітлення забезпечується за допомогою люмінесцентних ламп, його рівень – 300лк. Повітряно-тепловий режим, вентиляція та опалення відповідають Державним санітарним правилам влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу. Будівля закладу обладнана централізованою системою водопостачання та каналізації. Заклад забезпечує оптимальні умови для організації навчально-виховного процесу, відпочинку, харчування учнів.

Виконання ст. 53 Конституції України, ст. 35 Закону України «Про освіту», ст. 6 Закону України «Про загальну середню освіту»

На виконання статті 35 Закону України «Про освіту», статті 6 Закону України «Про загальну середню освіту», статті 19 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 № 646 «Про затвердження Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», наказу Держкомстату України від 06.11.2007 № 406 «Про затвердження форми державного статистичного спостереження № 77-РВК «Звіт про кількість дітей шкільного віку» було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного та дошкільного віку, які проживають у селі.

 

 

За підсумками 2019-2020 навчального року рівень навчальних досягнень учнів закладу був таким: Високий рівень - 9 (10 %)

Достатній рівень -53 (45.3%)

Якість - 62(55.3%)

В порівнянні з минулим роком прослідковується збільшення всіх трьох показників: високого рівня на 1.5%, достатнього рівня на 0.3% та показника якості на 1.6%. Серед вчителів, що сприяють розвиткові здібностей, обдарованості, творчих можливостей учнів необхідно відмітити вчителів: Іщук Н.В.,Дзьому М.А.,Підвезяного М.Г.,Дзюбу Л.Є.,Прокопенко І.М.,Волинець О.М. та інших.